mandag 13. juli 2009

*sukk*


Det spinner rundt og rundt i hodet mitt.. Jeg kan umulig være normal! Er som en setrifuge som koster avgårde uten å la meg slappe av. Som feks kan dette surre rundt i hodet mitt: -Hvordan ser ansiksutrykket mitt ut nå? - Kan noen ha missforstått det jeg sa? - Hvorfor tenker jeg sånn? - Hvorfor sier jeg det på den måten? - Ser hun på meg for di jeg gjør dette? - Uff så dum jeg er! - Jeg vil bare vekk!.......... og kommer det ingen tanker på den måten begynner jeg å synge sanger "inne i hodet mitt"
Er ikke rart jeg aldri får slappet av! Er ikke rart jeg er sliten sliten sliten!!! Kjenner jeg nærmer meg bristepunktet...

Desutten føler jeg meg så ensom om dagen. Joda, jeg suller rundt sammen med gubben og hundene, men alikevel er jeg så alene i kaoset.
Aner ikke om jeg er sånn i hodet fordi jeg er meg, eller om det er pga borderline'en eller bp'n.. Eller kanskje det er en del av galskapen min ;) Jeg vil bare slappe av.. klarne hodet, puste ut og ikke tenke på noe.. Kan bare klare det på en måte, men jeg har slutta med det. Punktum. Tror jeg... eller kanskje det er mere komma?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar