mandag 10. august 2009

Stopp, jeg vil av!














Det er mange roller å fylle..

- Venneløse vivvi
- Håpløse Hege
- Trøte Trine
- Sinte Siri
- Slitne Silje
- Redde Renate
- Hjelpesløse Hjertrund
- Dumme Doris
- Stygge Sara
- Triste Tuva
- Deprimerte Dorte
- Sucidale Sanne
- Tafatte Tilda
- Ekkle Elin

At det går ann å hate seg selv så imari. At det går ann å miste lysten på allt på denne måte. Skremmede å kjenne på at man bare vi slutte å eksistere...

Om livet var er fargekart...

-Sorte= avgrunn
-Lilla= angs
-Rød= smerte
- Grønn= tanker
- Grå= depersjoner
- Caffe latte= likgyldighet
- Rosa = kunstig håp
- Blå = Evigeheten
-Orange= behovet for å forsvinne
-Gul = begeret er fullt..


Hjernen min tar av! Spunner som et helvete! STOPP!!! Jeg vil av!!!!

2 kommentarer:

  1. Kan ikke annet enn å si at jeg kjenner meg altfor godt igjen i det du skriver.... Jeg er GUL-ORANGE!
    Krysser fingrene for at karusellen din kan gi deg en pause....

    SvarSlett
  2. Likte fargekartet ditt. Kjenner med veldig godt igjen i det du skriver. Stå på videre:)

    SvarSlett