mandag 10. august 2009

Gir opp jeg...


Ja, rett og slett.. Allt går jo til helvete om dagen! Har snakka med mannen min, ble "engi" i å stå stormen av. Vente til etter operasjonen og søke seg inn da.
Ja, det blir jo spennede. Er veldig klar for å kutte meg opp, hive i meg masse piller og bare legge meg under dyna og bli der!
I morra skal jeg være med mora mi på tur. Blir borte et døgn, må klare å holde meg i skinnet til etter det. Har et elendig forhold til mora mi, hu er ikke normal.. Skjønner ikke at jeg sa ja til å være med henne.

Allt suger BIG TIME! Hjelper ikke på at bilen trenger en dyr del, at vi har 100 regninger som ligger å venter og er blakke. Hadde vært bedre om jeg døde. Mye bedre. Mindre bekymringer for mannen min, mindre regninger, mindre jobb, mindre styr..

Er seriøst rar i hue om dagen. Skikkelig svimmel og utafor. Ør, liksom. Skjønner ikke hva som skjer. Kanskje kroppen som forberedere seg på å dø?

Har så abstineneser etter å skade meg at jeg sliter med å fokusere på noe annet.. må tvinge i meg maten..

Jeg vil bare ikke mere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar